divendres, 6 de desembre del 2013

Moneders .......... Monederos ....... Purses

Fa uns dies vaig fer-me un moneder adaptant patrons de tot arreu i quan el vaig portar a l'escola va passar el que em temia: "Jo en vull un, jo en vull dos, jo en vull.........." Així que estic fent moneders a totes hores!
Hace unos días me hice un monedero adaptando patrones de todas partes y cuando lo llevé a la escuela pasó lo que me temía: "Yo quiero uno, yo quiero dos, yo quiero......" Así que estoy haciendo monederos a todas horas!

Els de les boletes han agradat molt per ser tant cursis però me'n van encarregar un sense boletes. Quan el vaig tenir fet el vaig trobar trist i li vaig afegir una floreta.... el vaig portar a l'escola i va arribar la febre dels de les floretes .... i torno a estar fent-ne d'aquest model.....
Los de las bolitas gustaron mucho por ser tan cursis pero me encargaron uno sin bolitas. Cuando lo tuve terminado, lo encontré triste y le añadí una flor .... lo llevé a la escuela y llegó la fiebre de los de la flor ....... y vuelta a hacer monederos, ahora de flores .....
S'acosten festes i tothom els vol per regalar, així que m'hi torno a posar.
Espero que us hagin agradat!
Se acercan las fiestas y todas los quieren para regalar así que vuelvo a mi tarea.
Espero que os hayan gustado!

1 comentari:

pitavola ha dit...

T'han quedat molt xulos no m'estranya que tinguessin tan èxit
Ptns