divendres, 7 de gener del 2011

Sabatilles de ganxet ...... Zapatillas de ganchillo

Ahir li vaig regalar a la meva mare les sabatilles de ganxet. Li van agradar molt i a mi fer-les-hi encara més!! I es que de mare només n'hi ha una i la meva és SUPER!!
Ayer le regalé a mi madre las zapatillas de ganxillo. Le gustaron mucho y a mí mucho más hacérselas!! Y es que de madre sólo hay una y la mía es SUPER!!

Aissssssss... m'he apuntat a omplir el calaix d'impremta amb l'Ana Salom and company i així retornaré una mica al punt de creu.

En tinc un de fa temps que la Tieta Rosa em va regalar i que en Lluís em va restaurar.

Em fa il·lusió omplir-lo però encara no tinc clar com... estic meditant-ho!!

Me he apuntado a llenar el cajón de imprenta con Ana Salom and company y con ello retornar al punto de cruz.

Tengo uno de hace tiempo que la Tieta Rosa me regaló y que Lluís restauró.

Me hace ilusión rellenarlo pero aún no tengo claro cómo...... estoy meditándolo!!

3 comentaris:

Eva ha dit...

Hala, el ganchillo me parece super difícil y encima convertirlo en zapatilas, ya de locos para mi, jjjj
Tu madre debe estar encantada!
Besitos, Eva

Anamá ha dit...

HERMOSAS LAS ZAPATILLAS, QUEDASTE COMO UNA REINA CON TU MAMI!!! BESITOS

La abuela con estilo ha dit...

Que guais esas zapatillas!